.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰۸ واحد صنفی در رامسر پلمب شد
فرماندار رامسر گفت: طی بازرسی های صورت گرفته به دو هزار و و ۳۹۳ واحد صنفی تذکر و اخطار داده و ۱۰۸ واحد صنفی پلمب شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد آزاد شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد، گفت: از اول اسفند ۹۸ تا اول بهمن ۹۹ تعداد ۱۰۰ جلسه مستقیم و غیر مستقیم در خصوص مدیریت ویروس کرونا داشته ایم تا با همت ستاد مقابله با کرونا کشور، مازندران و رامسر برای پیشگیری و قطع زنجیره انسانی کرونا اقدامات مؤثری داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: اولویت اول کاری من و متولیان این حوزه ویروس کرونا است که هیچ ساعتی نسبت به این موضوع غافل نشده و کم توجهی نکردیم و اقدامات به صورت ملی استانی و شهرستانی انجام شد.

 

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی و آموزش از طریق رسانه‌ها دو مقوله مهم در شکست ویروس کرونا است گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب هزینه‌های سنگین در این حوزه می‌شود و با مشارکت مردمی و تلاش ستاد مقابله با کرونا نسبت به قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام خواهد شد.

 

آزاد با اشاره به اینکه با توجه به شرایط توریستی و گردشگر پذیر بودن در شهرستان رامسر اقتصاد و معیشت با حوزه گردشگری متصل است افزود: در شرایط کرونا با افت بسیار شدید گردشگران مواجه بودیم که با کاهش ۹۰ درصدی مسافر و گردشگر مواجه شدیم و تأثیر بدی روی اقتصاد گذاشته است.

 

وی با تقدیر از همراهی پنج هزار و ۵۸۶ واحد صنفی در شهرستان رامسر در ایام کرونا تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام شده به دو هزار و ۳۹۳ واحد تذکر داده و ۱۰۸ واحد صنفی پلمب شد.

 

وی افزود: سه هزار و ۸۸۵ بازرسی از واحدهای صنفی با ۱۳۶ گشت مشترک انجام شد که ۳۷۹ پرونده کرونایی انجام و واحدهای متخلف ۱۳۷ میلیون تومان جریمه شدند.

 

محمد آزاد با اشاره به اینکه ستاد کرونا وضعیت کرونا را طبق رنگ بندی مشخص کرده است و در وضعیت قرمز گروه شغلی یک حق فعالیت دارد، تصریح کرد: در شهرستان رامسر چهار هزار و ۳۹۶ واحد صنفی در گروه شغلی یک و هزار و ۱۹۰ واحد در گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ قرار دارند.

 

فرماندار رامسر افزود: ۹۳۵ پرونده آسیب‌های مشاغل کرونایی تشکیل و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده شد و تاکنون ۸۴ درصد تسهیلات جذب شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.